♥♥دوستت دارم...♥♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥♥دوستت دارم...♥♥

شکلک سایز کوچک,شکلک ریزه میزه,شکلک وبلاگ نویسی,شکلک های فانتزی\"בوستت בارم\"شکلک سایز کوچک,شکلک ریزه میزه,شکلک وبلاگ نویسی,شکلک های فانتزی

شکلک سایز کوچک,شکلک ریزه میزه,شکلک وبلاگ نویسی,شکلک های فانتزیتڪیـہ ڪلاҐ تو بوבشکلک سایز کوچک,شکلک ریزه میزه,شکلک وبلاگ نویسی,شکلک های فانتزی

شکلک سایز کوچک,شکلک ریزه میزه,شکلک وبلاگ نویسی,شکلک های فانتزیمـטּ بے جهت بـہ آטּ تڪیـہ בاבـہ بوבم...!!!شکلک سایز کوچک,شکلک ریزه میزه,شکلک وبلاگ نویسی,شکلک های فانتزی



نظرات شما عزیزان:

✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت11:38---20 خرداد 1393
✘هَرچـﮧ مے گَردَم
مَعنـے نِگــــآهَت
دَر هیچ فَرهَنـگ لُغَتے پـِــیدـآ نِمے شَــود ... ....


اعظم
ساعت21:51---19 خرداد 1393


این راین روزها

آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را

فرصتی برای

خشک شدن نیست


moji
ساعت17:59---19 خرداد 1393
میشه؟
نمیشه؟
میخوای؟
نمیخوای؟
بشه،نشه،بخوای، نخوای دوستت دارم…

ایول وبت خوشمله بهم سررررررربزن


fatima
ساعت19:41---17 خرداد 1393
میگویندانکه تو را باور دارد از انکه تورا دوست دارد یه قدم جلوتر است
انقدر باورت دارم که وقتی میگویی باران
خیس میشوم......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ